loader Please wait...
close box

STUDIU DE CAZ

RBC a implementat o solutie completa de POS pentru Jumbo


Despre Jumbo

Jumbo este cel mai mare retailer de jucarii, produse pentru copii si decoratiuni interioare din Grecia, pozitionat pe segmentul de pret accesibil. Acesta opereaza in total 64 de magazine, dintre care 51 in Grecia, trei in Cipru, opt in Bulgaria. Retailerul grec de jucarii va deschide in acest an inca trei magazine in Romania, la Arad, Ploiesti si Pitesti, in plus fata de cele din Bucuresti si Timisoara si Oradea, si va ajunge astfel la o retea de sapte magazine pe piata locala, unde a inregistrat vanzari de aproape 9 milioane euro in anul fiscal 2013/2014.

 


Nevoia clientului si solutia oferita de specialistii RBC

Pentru a raspunde optim cerintelor specifice de business ale retailerului Jumbo, pe langa implementarea unei solutii complete de POS, RBC a oferit servicii de consultanta fiscala cu privire la compatibilitatea aplicatiei de vanzare din Grecia cu legea fiscala din Romania. Cu o experienta vasta in omologarea aplicatiilor, specialistii RBC au adus modificari aplicatiei clientului, au facut teste si au validat cu Ministerul de Finante aplicatia. De asemenea, RBC ofera si servicii de mentenanta post instalare.


Detalii despre solutia oferita de RBC

Toate magazinele retailerului Jumbo sunt dotate cu echipamente Wincor-Nixorf. Colaborarea de succes cu Wincor, precum si nivelul calitativ al serviciilor oferite de RBC au fost factori determinanti in alegerea companiei RBC ca partener de incredere in acest proiect.

Jumbo detine o aplicatie de vanzare din Grecia, care a fost omologata in Romania cu imprimanta Wincor-Nixdorf. Desi timpul alocat omologarii aplicatiei a fost ambitios, datorita eforturilor sustinute ale ambelor parti si profesionalismului consultantilor RBC, s-a reusit performanta de deschidere a primului magazin, din Bucuresti, mai devreme fata de data prevazuta initial. Magazinul are o suprafata de 14.500 mp si se desfasoara pe doua nivele.

"Am fost incantati de nivelul calitativ al serviciilor oferite RBC, de profesionalismul si promptitudinea dovedite de consulatantii sai, de modul de comunicare, analiza si relationare prin care echipa acestei companii a inteles sa ne sprijine in activitatile noastre", a declarat Ana Maria Kotsis, Manager Jumbo.


Rezultate

"Noi am ales sa lucram cu RBC avand in vedere experienta indelungata a companiei in ceea ce priveste serviciile de analiza de business, consultanta, proiectare si implementare. Consultantii de la RBC au dovedit profesionalism in abordarea necesitatilor noastre, iar solutia de POS implementata este solutia de care aveam nevoie - performanta din punct de vedere hardware, foarte intuitiva si fiabila", a spus Ana Maria Kotsis, Manager Jumbo.