Front-End

Join our team

Suntem o echipă pasionată și dedicată care caută mereu să aducă în echipă oameni talentați și motivați. Ne străduim să creăm un mediu de lucru stimulant și colaborativ, unde fiecare membru contează și are oportunitatea de a-și dezvolta abilitățile și de a-și atinge potențialul maxim. Dacă ești în căutarea unei noi provocări profesionale și vrei să te alături unei echipe dinamice și inovatoare, te încurajăm să explorezi oportunitățile noastre de carieră și să aplici pentru pozițiile disponibile. Suntem în căutarea persoanelor care împărtășesc valorile noastre și care sunt pregătite să contribuie la succesul nostru continuu. Alătură-te nouă și fii parte dintr-o poveste de succes în continuă evoluție!

Software Support Engineer – .net&PL/SQL
Senior
Full-Time
Locație: Hybrid
Experiență: + 5 ani

DESCRIERE

Cautam un nou coleg/colega care sa se alature departamentului Cercetare si Dezvoltare Timisoara pentru a oferi suport pe aplicatii industriale tip WMS (Warehouse Management System). Aplicatiile dezvoltate sunt aplicatii WPF, scrise in limbajul C#, bazandu-se pe .net framework in zona de front-office si ORACLE PL/SQL in zona de back-office.

RESPONSABILITĂȚI

  • Asigura mentenanta solutiilor WMS, tratarea erorilor, implementarea de jurnale și unit testing.

Statii lucru (PC, laptop, terminale mobile scanare, imprimante coduri bare):

  • Mentinerea in buna functionare a statiilor de lucru: rezolvarea diverselor probleme de soft;
  • Instalarea/configurarea de pachete software, instalare/configurare periferice si rezolvarea eventualelor incidente;
  • Instalarea de noi echipamente in retea;
  • Monitorizari ale echipamentelor.

Server (Windows/Linux):

  • Verificarea functionarii proceselor WMS;
  • Supervizarea procesului back-up automat si confirmarea explicita si periodica a faptului ca totul este in buna stare de functionare;
  • Monitorizare server.

Cerinte:

  • Cunoștințe ale sistemelor de tip WMS (Warehouse Management System);
  • Cunoștințe și experiență în lucrul cu baze de date SQL, modelare, interogare; preferabil experiență anterioară cu ORACLE, SQL Server, altele;
  • Experiență în tratarea erorilor, implementare de jurnale și unit testing;
  • Capabilitatea de a instala software si configura echipamente industriale tip cantare, imprimante coduri de bare;
  • Cunoștințe de SW si HW.
  • Capacitate de lucru cu mai multe proiecte simultan

Beneficii acordate

Financiar

  • Bonus de performanță
  • Prime de sarbatori
  • Vouchere de vacanță
  • Tichete de masa
  • Asigurare de viata si/sau accidente

Medical

  • Abonament servicii medicale

Dezvoltare

  • Team-building
  • Traininguri de specializare
  • Cursuri de dezvoltare personala
  • Suport in reconversii profesionale interne

Condiții de lucru

  • Posibilitatea de a lucra out of office/hybrid
  • Timp de lucru flexibil
  • Cafea/ceai/snacks la birou
  • Telefon mobil
  • Laptop

Timp liber

  • Extra zile de concediu
  • Abonament sportiv
  • Evenimente/petreceri de companie

Aplică pentru

Software Support Engineer - .net&PL/SQL

    Operator call-center
    Junior
    Full-Time
    Locație: Hybrid
    Experiență: + 1 ani

    DESCRIERE

    RBC este principalul furnizor si integrator de solutii IT pentru Retail si totodata partenerul de incredere pentru companii din domenii precum industria alimentara, logistica, distributie si productie industriala, care doresc sa-si optimizeze afacerile prin imbunatatirea sistemelor IT cu care lucreaza si a proceselor tehnologice din companie.

    RESPONSABILITĂȚI

    • Preluarea sesizarilor de service transmise telefonic si pe e-mail;
    • Inregistrarea sesizarilor de service in sistemul de tichete;
    • Analiza si diagnosticarea primara a tichetelor;
    • Transmiterea tichetelor de service catre echipele tehnice responsabile sau catre partenerii de service;
    • Rezolvarea problemelor tehnice in mod remote sau telefonic, conform procedurilor disponibile
    • Inchiderea sesizarilor in sistemul informatic.

    Cerinte:

    • Studii superioare finalizate sau in derulare, preferabil profil tehnic;
    • Cunostinte PC (word, excel, internet);
    • Limba engleza;
    • Dorinta de implicare;
    • Abilitati excelente de comunicare;
    • Capacitate de asimilare cunostinte noi;

     

    Program de lucru:

    • Luni – Duminica in doua ture, care vor fi acoperite prin rotatie
    • 6 30 AM 15 30 PM
    • 15 PM – 24 PM
    • Schema turelor este urmatoarea: doua zile se lucreaza tura, doua zile se lucreaza tura, doua zile sunt libere

    Beneficii:

    • Tichete de masa
    • Abonament business clinica medicala privata
    • Abonament 7 card
    • Decontare transport – mijloace de transport in comun
    • Program de lucru hibrid

    Aplică pentru

    Operator call-center