Operator call-center

DESCRIERE

RBC este principalul furnizor si integrator de solutii IT pentru Retail si totodata partenerul de incredere pentru companii din domenii precum industria alimentara, logistica, distributie si productie industriala, care doresc sa-si optimizeze afacerile prin imbunatatirea sistemelor IT cu care lucreaza si a proceselor tehnologice din companie.

RESPONSABILITĂȚI

  • Preluarea sesizarilor de service transmise telefonic si pe e-mail;
  • Inregistrarea sesizarilor de service in sistemul de tichete;
  • Analiza si diagnosticarea primara a tichetelor;
  • Transmiterea tichetelor de service catre echipele tehnice responsabile sau catre partenerii de service;
  • Rezolvarea problemelor tehnice in mod remote sau telefonic, conform procedurilor disponibile
  • Inchiderea sesizarilor in sistemul informatic.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate sau in derulare, preferabil profil tehnic;
  • Cunostinte PC (word, excel, internet);
  • Limba engleza;
  • Dorinta de implicare;
  • Abilitati excelente de comunicare;
  • Capacitate de asimilare cunostinte noi;

 

Program de lucru:

  • Luni – Duminica in doua ture, care vor fi acoperite prin rotatie
  • 6 30 AM 15 30 PM
  • 15 PM – 24 PM
  • Schema turelor este urmatoarea: doua zile se lucreaza tura, doua zile se lucreaza tura, doua zile sunt libere

Beneficii:

  • Tichete de masa
  • Abonament business clinica medicala privata
  • Abonament 7 card
  • Decontare transport – mijloace de transport in comun
  • Program de lucru hibrid

Aplică pentru

Operator call-center