L2 Software Support Engineer – Linux

DESCRIERE

RBC este principalul furnizor si integrator de solutii IT pentru Retail si totodata partenerul de incredere pentru companii din domenii precum industria alimentara, logistica, distributie si productie industriala, care doresc sa-si optimizeze afacerile prin imbunatatirea sistemelor IT cu care lucreaza si a proceselor tehnologice din companie.

RESPONSABILITĂȚI

  • Asigurarea de consultanta si suport tehnic clientilor;
  • Preluare si rezolvare tichete software Level 2
  • Escaladare tichete catre suport software Level 3, testarea si implementarea in locatiile clientului a solutiilor furnizate de Level 3
  • Urmarirea alarmelor venite de la sistemul de monitorizare
  • Asigurarea asistentei tehnice remote sau in locatiile clientilor
  • Documentarea problemelor si intocmirea de proceduri pentru suport Level 1 si suport Level 2
  • Instruirea echipei de Helpdesk -L1 Support si a echipelor de Service on-site
  • Testarea versiunilor noi de aplicatii software de retail conform planurilor de testare existente
  • Testarea versiunilor software curente pe noi configuratii hardware
  • Actualizarea in filiale a versiunilor noi de aplicatii
  • Dezvoltarea de scripturi Windows/Linux bash

 Cerinte:

  • Absolvent facultate profil tehnic/informatic
  • Cunostinte de baza de retelistica (suita TCP/IP)
  • Cunostinte sisteme de operare Linux Server
  • Cunostinte Microsoft SQL Server basics
  • Limba engleza scris si vorbit nivel avansat, exprimare fluenta

Beneficii:

    • Tichete de masa sub forma de card electronic
    • Card business clinica medicala privata
    • Abonament 7 card
    • Program de lucru hibrid

Aplică pentru

L2 Software Support Engineer - Linux