Diebold Nixdorf – Pionieratul inteligenței artificiale în retailul actual

Astăzi, comercianții se confruntă cu numeroase provocări într-un peisaj industrial multifacetic și în continuă evoluție. Fie că este vorba despre criza continuă a forței de muncă, perturbările în lanțul de aprovizionare sau presiunile inflaționiste, comercianții trebuie să caute soluții care vizează dublul scop al creșterii eficienței și îmbunătățirii experiențelor clienților.

Anul trecut va rămâne pentru totdeauna în memoria noastră ca anul în care IA – în special IA generativă – a intrat pe scenă într-un mod care a stârnit imaginația și dezbaterile publice. În industria retailului, IA oferă soluții transformaționale pentru a redefini ceea ce înseamnă experiența în magazin.

La Diebold Nixdorf, ne mândrim cu faptul că suntem în fruntea acelei transformări. Platforma noastră de IA oferă o abordare revoluționară pentru implicarea în retail prin integrarea tuturor elementelor variate care alcătuiesc o experiență în magazin coerentă, fără sudură și memorabilă. De la casele de marcat la dispozitivele pentru consumatori și mai mult, sistemul nostru unificat și adaptiv asigură călătorii de cumpărături mai personalizate și profunde.

Cu alte cuvinte, este cu IA că intimitatea și farmecul experienței în magazin pot fi îmbinate cu personalizarea algoritmică a comerțului electronic. Însă, când vine vorba de inovație, Diebold Nixdorf nu se oprește aici.

Oferim o gamă de soluții menite să îmbunătățească acea experiență de retail, de la recunoașterea facială pentru verificarea automată a vârstei, la scanarea avansată a articolelor cu funcționalitatea auto-ID care face procesul de plată o plăcere, până la măsurile de reducere a furtului. Aceste tehnologii contribuie la optimizarea punctelor de contact majore cu clienții în magazin, cum ar fi checkout-ul.

Între timp, soluția noastră comprehensivă de prevenire a pierderilor utilizează IA prin intermediul Vynamic® Smart Vision pentru a aborda – și preveni – furtul și frauda. Sistemul face acest lucru într-un mod „inteligent” conceput pentru a distinge între acțiunile accidentale și cele intenționate, asigurându-se că clienții nu sunt involuntar îndepărtați de o acuzație falsă și automată.

Pe măsură ce avansăm colectiv în 2024 ca industrie, rolul IA în retail va continua, fără îndoială, să crească. Sursă articol: www.dieboldnixdorf.com/en-us/retail/insights/blog-retail/ai-transforming-retail/