Soluții de Loss Prevention

Soluțiile Supersmart.

Sistemul de prevenire a pierderilor Scan & Go constă în componente hardware inteligente și software bazat pe Inteligență Artificială (IA), care optimizează timpul și procesele de plată la punctul de vânzare și reduce drastic pierderile de vânzări rezultate din micșorarea stocului. Supersmart elimină cozile, face procesul de cumpărături mai comod și mai fiabil, crește satisfacția și loialitatea clienților.

Supersmart XP.

Tehnologie unică la casele de marcat din magazine care economisește timp și reduce cozile la terminalele de plată, creând astfel o experiență de cumpărare mai rapidă și eficientă pentru clienți. Tehnologia lor este ușor de utilizat; clienții instalează o aplicație specială pe dispozitivele lor mobile sau utilizează dispozitive portabile Zebra Hendhelds, potrivite pentru supermarketuri sau lanțuri întregi de magazine.

Pe parcursul cumpărăturilor, aceștia scanează produsele dorite, iar când au terminat, pur și simplu trec coșul printr-o unitate de scanare, unde camerele, inteligența artificială și senzorii de cântărire validează conținutul coșului în funcție de ceea ce a fost scanat în aplicație sau pe dispozitivele Zebra Hendhelds. Dacă clientul uită să scaneze ceva, dar totuși îl pune în coș, când întregul coș este scanat la sfârșit, senzorii vor detecta automat acel produs. Sistemul reduce furturile și erorile de scanare cu peste 90%.

Tablesmart.

Cea mai avansată și eficientă soluție pentru transformarea magazinelor de proximitate și de dimensiuni mici în magazine fără casier autonom. Ideal pentru până la 10 produse și oferă o experiență de cumpărături fără efort, numită „Take & Go”, fără scanarea prealabilă a produselor. Pur și simplu așezați produsele pe stația Tablesmart, plătiți și plecați.

Această dezvoltare revoluționară face inutilă scanarea fiecărui produs, iar procesul de validare este deja integrat în soluție. Acest lucru face ca procesul de plată să fie mult mai rapid și mai ușor pentru cumpărători. Soluția oferă, de asemenea, nivelul necesar de securitate pentru comercianți în ceea ce privește diminuarea stocurilor.

Achizițiile plasate în zona desemnată sunt detectate și înregistrate automat de TableSmart folosind recunoașterea obiectelor în combinație cu inteligența artificială. În același timp, senzorii de cântărire verifică dacă înregistrarea este completă, prevenind astfel pierderea vânzărilor prin detectarea potențial incorectă. După nu mai mult de trei secunde în total pentru recunoaștere, detectare și validare, cumpărătorul poate efectua plăți fără contact cu cardul sau smartphone-ul. Pentru clienți, procesul extrem de rapid la casa de marcat previne timpul de așteptare enervant în zona de plată, asigurând în același timp o experiență superioară de cumpărături. TableSmart poate fi implementat chiar și în spații foarte mici, fiind ideal pentru magazinele de proximitate sau stațiile de benzină, de exemplu. Primul magazin pilot a pus cu succes în funcțiune TableSmart cu un sortiment de aproximativ 800 de articole.